آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

تیم ردبول به دنبال تمدید با ورستپن و ریکاردو

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۲۹ ب.ظ

ردبول در تلاش است تا قراردادهای مکس ورستپن و دنیل ریکاردو را تا سال 2020 تمدید کند.

تیم‌های فرمول یک در حال آماده شدن برای جدال بر سر به خدمت گرفتن راننده‌ها در بازار نقل و انتقالات هستند و با توجه به اینکه دنیل ریکاردو، فرناندو آلونسو و لوییس همیلتون هنوز برای سال 2019 با هیچ تیمی قرارداد ندارند، انتظار می‌رود تا این جدال بسیار حساس باشد.

اگرچه شایعه‌ حضور ریکاردو هم در مرسدس و هم در فراری در حال قوت گرفتن است، کریستین هورنر مشتاق است تا وی را در ردبول نگه دارد.

هورنر در این مورد گفت:

قرارداد 5 ساله‌ دنیل با ما در پایان سال 2018 به پایان می‌رسد. اما بسیار واضح است که ما می‌خواهیم دو راننده‌ فعلی خود را حداقل تا 2020 حفظ کنیم.

اگر ریکاردو در پایان 2018 ردبول را ترک کند، ردبول می‌تواند از کارلوس ساینز استفاده کند. کارلوس در حال حاضر با قراردادی قرضی به رنو پیوسته است. این قرارداد قرضی نشان می‌هد که ردبول از ماندن دو راننده‌ خودش مطمئن نیست. هورنر نیز با بیان این جمله که در شرایط ایده‌آل تغییری در ترکیب راننده‌هایشان رخ نمی‌دهد، اذعان کرد که احتمال جدایی آنها وجود دارد.

وی ادامه داد:

کارلوس، که سال بعد با ما نیست، راننده‌ای است که ما میخواهیم با او قرارداد داشته باشیم تا در صورت جدایی یکی از آنها از کارلوس به عنوان یک گزینه پشتیبان استفاده کنیم.

اما قطعا اولین گزینه‌ ما حفظ مکس و دنیل است. هر دوی آنها از بودن در تیم لذت می‌برند. قضیه‌ دنیل کمی متفاوت است زیرا این اولین باری است که او در دوران حرفه‌ای‌اش در تیم ردبول به آخر قراردادش نزدیک شده.

هورنر در پاسخ به اظهارات هلموت مارکو مبنی بر اینکه ریکاردو در بازار برای سایر تیم‌ها قابل دسترس است گفت:

هلموت دوست دارد واقع بین باشد، و واقعیت این است که هر تیمی می‌تواند ریکاردو را به خدمت بگیرد اما به این معنی نیست که ما او را نمی‌خواهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی