بروز رسانی های تیم ها برای گرندپری ژاپن
بخش جانبی ماشین SF70H تیم فراری
مکانیک های تیم فراری در گاراژ این تیم مشغول آماده سازی ماشین برای روز مسابقه هستند.
ماشین VJM10 تیم فورس ایندیا
پوشش موتور جدید و همچنین بالچه تی سه پره ای تیم فورس ایندیا که در گرندپری سنگاپور معرفی شدند
جعبه دنده ماشین SF70H تیم فراری
ماشین تیم فراری بدون پوشش بدنه، مکانیک ها در حال نصب موتور، جعبه دنده و ضربه گیرهای تصادف هستند.
جزئیات بالچه جلویی ماشین STR12 تیم تورو روسو
بالچه بالایی، بالچه جدیدی است که تیم تورو روسو در گرندپری ژاپن از آن بهره خواهد برد.
بخش جانبی ماشین W08 تیم مرسدس
در این تصویر به خوبی میتوان موتور و اجزاء وابسته اش را دید.
جزئیات بالچه عقب ماشین RB13 تیم ردبول
بالچه عقبی ماشین تیم ردبول از نمای بالا. همچنین به بخش سیاهی که نقاطی مانند اشک روی آن ترسیم شده است دقت کنید.
جزئیات اگزوز ماشین VJM10 تیم فورس ایندیا
به بالچه هایی که در مقابل خروجی اگزوز و پیش از بالچه دایروی شکل هدایت دهنده به گازهای خروجی قرار گرفته اند دقت کنید.
جزئیات پشت ماشین SF70H تیم فراری
بالچه های سیاه خنک کننده در گرندپری ژاپن نیز توسط تیم فراری استفاده خواهند شد. در ضمن دقت کنید تیم فراری در گرندپری ژاپن از بالچه پشتی منحنی یا قاشقی شکل استفاده خواهد کرد.
ماشین W08 تیم مرسدس در پیت لین
ماشین تیم مرسدس بنز پس از مشخص شدن خطای مهندسان در طراحی، توسط مکانیک های تیم به داخل پیت لین و گاراژ تیم مرسدس هل داده می شود.
ماشین FW40 تیم ویلیامز
ماشین تیم ویلیامز، آماده برای ورود به پیست. به جزئیات بالچه های پشتی و اگزوز دقت کنید.
جزئیات سیستم تعلیق جلوی ماشین SF70H تیم فراری
مجموعه بروزرسانی شده سیستم تعلیق و داکت ترمز جلوی ماشین تیم فراری
جزئیات بالچه عقبی ماشین SF70H تیم فراری
فراری از بالچه عقبی منحنی شکل در گرندپری ژاپن استفاده خواهد کرد.
جزئیات شاسی و سیستم تعلیق جلوی ماشین W08 تیم مرسدس
جزئیات هاب اتصال چرخ جلوی ماشین W08 تیم مرسدس
جزئیات کف ماشین W08 تیم مرسدس
در تصویر فوق جزئیات کف خودرو و بخش جلویی چرخ عقب مشخص است. دو نکته مهم در تصویر فوق وجود دارد، مجموعه ای از بریدگی های افقی و یک فلپ کوچک عمودی که از لبه صفحه کربنی ، کمی فاصله دارد. این طراحی در اسپانیا توسط مرسدس استفاده شد.
جزئیات بالچه پشت ماشین W08 تیم مرسدس
تیم مرسدس سعی بر آن دارد تا جهت بالا بردن داون فورس ماشین، از تمام توانش بهره برد.
جزئیات بالچه جلویی ماشین W08 تیم مرسدس
بالچه ای که مخصوص لوئیس همیلتون و در گرندپری مالزی طراحی شده بود. در ژاپن هم همیلتون و هم والتری بوتاس از این بالچه استفاده خواهند کرد.
بخش پیشین غلاف جانبی ماشین RB13 تیم ردبول
با یک نگاه به بخش جانبی غلاف ماشین تیم ردبول می توان فهیمد طراحی این بخش کپی برداری شده از ماشین تیم فراری است.
جولین پالمر، راننده ماشین RS17 تیم رنو
پشت بدنه این ماشین، تلاش رنو برای بهبود فرآیند خنک شوندگی را نشان می دهد.
جزئیات سیستم تعلیق عقب ماشین RB13 تیم ردبول
پشت ماشین RB13 تیم ردبول
به دیفیوزرهای نصب شده زیر بدنه ماشین تیم ردبول توجه کنید. با کمی دقت شکاف هایی روی بالچه های دیفیوزر مشاهده خواهید کرد. گویا طراحی های جدید به این نتیجه رسیده اند که وجود این شکاف ها عملکرد این بخش را بهبود می بخشد.
ماشین C36 تیم سائوبر
نمایی فوق العاده از بخش زیرین ماشین تیم سائوبر.
بخش پیشین غلاف جانبی ماشین STR12 تیم تورو روسو
جزئیات کف بدنه ماشین SF70H تیم فراری
جزئیات روی سطحی که زیر آن دیفیوزر ها نصب شده اند را در تصویر فوق مشاهده می کنید. پایه های منحنی شکلی که در تصویر می بینید برای جلوگیری از ارتعاشات فلپ ها نصب شده اند.