آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

بازدید غیر رسمی چارلی وایتینگ از پیست بوئنوس آیرس

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۵۱ ب.ظ

مدیر مسابقه فرمول یک، چارلی وایتینگ طی یک بازدید غیر رسمی از پیست بوئنوس آیرس آرژانتین، شرایط و امکانات پیست را ارزیابی کرده است.

وایتینگ مسیر پیست را که آخرین بار سال 1998 برای فرمول یک استفاده شده بود را طی کرد و گفته می‌شود این پیست استانداردهای مدنظر فرمول یک را داشته است.

اما وایتینگ به طور شفاف نیازمندی های پیست برای برگزاری یک مسابقه فرمول یک را به مقامات و مسئولان پیست اعلام کرده است تا شرایط آن را بهبود دهند.

مقامات دولتی شهر، مسئولان باشگاه اتومبیل آرژانتین (Automovil Club Argentino) و اعضای انجمن رانندگان آرژانتین (Asociacion Argentina de Volantes) وایتینگ را در این دیدار همراهی می‌کردند.

گفته می‌شود آرژانتین مایل است تا بار دیگر میزبان فرمول یک باشد. موضوعی که برنی اکلستون، رئیس سابق فرمول یک سال 2015 به امکان رخ دادن آن اشاره کرده بود.

رئیس بخش تجاری فرمول یک، شان برَتچس، می‌گوید لیبرتی مدیا (مالکان فرمول یک) مایلند تا قبل از سال 2019، تقویمی با بیش از 21 مسابقه تهیه کنند تا از کشورهای بیشتری سود آوری داشته باشند.

گفته می‌شود پرتغال و ترکیه خواهان بازگشت فرمول یک به کشورشان هستند و در همین حال صحبت هایی از برگزاری مسابقه دومی در آمریکا نیز مطرح است.

اگر آرژانتین دوباره میزبان فرمول یک باشد، در کنار برزیل و مکزیک سومین کشور اهل آمریکای لاتین خواهد بود که میزبان فرمول یک هستند.

بوئنوس آیرس بین سال‌های 1953 تا 1998، میزبان 20 مسابقه فرمول یک بوده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی