آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

استرول: مسابقه به مسابقه پیشرفت خواهم کرد

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۲۳ ب.ظ

راننده جوان تیم ویلیامز، لنس استرول که توانست گرندپری ایتالیا را از خط اول شروع کند و در نهایت نیز به مقام هفتم برسد، بیان کرد که از این لحظه برای مسابقات بعدی احساس اعتماد به نفس بیشتری می کند.

لنس استرول که تعیین خط فوق العاده ای را در مسابقه ایتالیا سپری کرد و توانست جوان ترین راننده ای باشد که یک مسابقه را از خط اول شروع می کند، در نهایت به رده هفتم در مسابقه بسنده کرد.

لنس استرول گفت:

مسابقه خوبی بود. می توانست بهتر نیز باشد.

در بخش هایی از مسابقه خیلی خوب ظاهر نشدیم. لوئیس(همیلتون) استارت خوبی نداشت و زمانی که به او رسیدم، راه من را سد کرد و من مجبور به عقب نشینی و از دست دادن رده ی خود به استبان اکون شدم.

سرعت خوبی داشتیم اما نکته شرم آور تر در مورد پیت استاپ بود چرا که می توانستیم رده خود را از او (استبان اکون) پس بگیریم. اما در کل کسب رده هفتمی فوق العاده است.

هر فرصتی که من امروز داشتم، موقعیت و استراتژی هایی بودند که من آن ها را یاد خواهم گرفت. باتوجه مسابقاتی مانند امروز و باکو، احساس می کنم که مسابقه به مسابقه پیشرفت خواهم کرد.

امروز (به دلیل شروع از خط اول) روز بسیار ویژه ای برای من بود. قطعا تعیین خط نقطه ی عطف من در این آخر هفته بود چرا که آن چه که در توانایی ام بود را به خوبی انجام دادم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی