آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

احتمال ماندن فرناندو آلونسو در مک لارن قوت گرفت

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۴۳ ب.ظ

انتظار می رود طی هفته جاری مک لارن تصمیم نهایی در رابطه با ادامه همکاری یا قطع همکاری با شرکت هوندا را اعلام کند، از سویی گمانه زنی هایی مبنی بر جایگزین شدن موتور رنو با هوندا شنیده شده است.

قرار داد سه ساله آلونسو با مک لارن در پایان این فصل به انتها خواهد رسید، با توجه به گزینه های محدودی که برای این راننده در فصل بعد وجود دارد، آینده حرفه ای او در این ورزش بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.


هاسه گاوا و زاک براون

هاسه گاوا و زاک براون


زمانیکه از مدیر اجرایی مک لارن، زاک براون، پرسیده شد احتمال باقی ماندن ناندو در این تیم را چقدر می داند پاسخ داد:

به احتمال زیاد در فصل آینده همراه ما خواهد ماند، توقع الونسو از ما داشتن یک خودرو رقابتی است، در صورت فراهم نشدن این شرایط نمیتوانم جلوی جدایی او از مک لارن را بگیرم.

با خبر هایی که رسیده است باید طی هفته آینده به یک جمع بندی نهایی برسیم، نمیتوانیم ریسک از دست دادن ناندو به خاطر ماندن در قرار داد با هوندا را ندیده بگیریم.

ما باید رقابتی تر باشیم، این آخر هفته نشان داد که ما پیشرفت قابل توجهی نداریم. چه مدت می توان صبر کرد قبل از اینکه رانندگان را عصبی کنید، قبا از اینکه شرکا ی خود را عصبی کنید، قبل از اینکه طرفداران خود را عصبی کنید؟

تا به اینجا همه با تیم همکاری کرده اند، اما با شرایط موجود مطمئن باشید این روند ادامه پیدا نخواهد کرد.

آلونسو پس از مسابقه یک شنبه اعلام کرده بود که تصمیم مک لارن در رابطه با موتور هوندا اصلی ترین چیزی نیست که روی تصمیم گیری او اثر خواهد گذاشت. قهرمان اضافه کرد:

اتفاقات زیادی طی هفته های آینده رخ خواهد داد و امیدوارم همه آنها به نفع من باشد، به دنبال گزینه هایی برای سال آینده هستم، باید همه آنها را بررسی کنم و سپس تصمیم خواهم گرفت.

ما میدانیم که موتور رنو از توان کافی برخوردار است چرا که تیم ردبول طی هفته های اخیر 5 یا 6 سکو به دست آورده است، توان موتور مرسدس نیز با عملکرد عالی فورس ایندیاها در هفته های اخیر و تایم فوق العاده ویلیامز در زمانگیری مونزا ثابت شده است.

ما میدانیم چه گزینه هایی پیش رو داریم فقط باید تصمیمی گرفته شود که باعث پیشرفت تیم در سال آینده شود نه تکرار شکست های امسال.

این یک هفته حیاتی برای مدیران مک لارن خواهد بود تا تصمیم خودشان را اعلام کنند، امیدوارم همه ما قبل از سنگاپور از آن مطلع شویم تا بتوانیم تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی