آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

آبیتبول: کارلوس ساینز در آمریکا عالی عمل کرد

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۰۶ ق.ظ

سیریل آبیتبول مدیر عامل تیم رنو اظهار داشت که درگرند پری آمریکا عملکردی عالی از کارلوس ساینز دیدیم.

این راننده اسپانیایی که در زمستان گذشته از ردبول به تورو‌‌ روسو رفته بود‌ در چهار مسابقه مانده به آخر فصل مجدداً تیم خود را تغییر داده و به رنو پیوسته است. او در  آستین در تمرینات خوب عمل کرد و در تعیین خط از هشتم شروع کرد و مسابقه را با رتبه هفتم به پایان رساند. شروع خوبی با رنو داشت و این در حالی بود که نیکو هالکنبرگ به علت نقص فنی از مسابقه بیرون رفت.

آبیتبول گفت:

این اصلاٌ آسان نیست که در انتهای فصل تیمت را تغییر دهی و عملکرد خوبی از خودت به نمایش بگذاری، این اتفاق خوبی بود که همه‌ تیم منتظرش بودیم. همه چیز به خوبی جلو رفت و تیم در آمادگی کامل در آستین استارت زد اما این آمادگی در حالی رخ داد که هفته ای پر مشغله بین سوزوکا و آستین داشتیم و هم کارلوس و هم تیم با همکاری هم ما را به این نتیجه رساندند.

کارلوس ساینز با کسب 6 امتیاز برای تیم رنو کمک بزرگی کرد تا این تیم فاصله خود را با تیم توروروسو به 5 امتیاز برساند و همچنین 5 امتیاز هم از تیم هاس جلو بیافتد.

محدودیت سوخت و عدم کسب رتبه ششم

راننده اسپانیایی که قصد داشت برای کسب رتبه ششم از استبان اکون راننده تیم فورس ایندیا سبقت بگیرد با مخالفت تیم روبه رو شد و علت آن محدودیت سوخت بود.

کارلوس ساینز گفت:

این آخر هفته میتوانست عالی تر شود ، در دور‌های اول تلاش کردم حفظ سوخت بکنم و زیاد پر‌فشار رانندگی نکنم، و بعد از آن سرعت را بیشتر کردم و از یکی از راننده‌های فورس ایندیا گذشتم اما وقتی خواستم با فشار آوردن به استبان اکون به رتبه ششم برسم تیم به من گفت تا عقب بکشم چون با مشکل محدودیت سوخت مواجه هستیم. اما در نهایت آخر هفته خیلی خوبی بود از تیم تشکر می‌کنم که حس خوبی از اول به من دادند و امیدوارم همینطور بهتر شویم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی