آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

نسکار کاپ: جوی لوگانو؛ نشد که بشود!

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۱۹ ب.ظ

نسکار-کاپ

لوگانو که در مسابقه قبلی در پیست ریچ‌موند توانست مقام نخست را کسب کند، این بار بخت با او یار نبود و به جایگاه دومی قناعت کرد. بااین‌حال، کایل لارسن با خودروی شورلت خود توانست با ایجاد فاصله کمتر از یک ثانیه جلوتر از دیگر رقبا، خط پایان را پشت سر بگذارد. رایان نیومن، کورت بوش، دنی هملین، اریک جونز، دنیل سوارز، جیمی جانسن، کایل بوش و چیس الیوت مقام‌های سوم تا دهم را از آن خود کردند.

از نکات موردبحث این مسابقه می‌توان به اسپین شدن دانیکا پاتریک در دور 256 اشاره نمود که باعث شد تا آمبولانس وارد پیست شود. وقتی مسئولان دریافتند که چه خطایی را مرتکب شده‌اند، سریعاً به راننده دستور دادند تا از پیست خارج شود. اما تنها راه خروج از پیست پیت‌لین بود که با توجه به پرچم زرد بسیاری از رانندگان مسابقه برای تعویض لاستیک به درون جایگاه‌ها آمدند. ورود آمبولانس به پیت‌لین همانا و شلوغی ابتدای ورودی همان! شاید راننده این آمبولانس آخرین باری باشد که در مسابقه حضور پیدا می‌کند؛ بااین‌حال اتفاقی بود که می‌توانست به یک فاجعه تبدیل شود.

نسکار-کاپ

حضور آمبولانس در پیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی